Facebook - Nyomj egy Tetszik gombot!

Gyorshírek - Twitteren

martonvasar.blog.hu

Város, járás, közélet, fejlesztéspolitika, vélemény. A martonvasar.blog.hu mobil változata okostelefonok böngészőjéből is elérhető! Írja, szerkeszti: Horváth Bálint, képviselő - kabinetvezető. Az oldalon megjelenő vélemények magánvélemények, nem tükröznek hivatalos álláspontot. Kapcsolat: kabinetvezeto@martonvasar.hu

Rovatok - Címkék - Kategóriák

Bejegyzések

Nyílt levél a helyi ellenzéknek és vezetőjének

2014.04.04. 21:19 horvathbalint

Kedves martonvásári Barátaim! Kedves Marcsi!

Igen, kampány van. Ilyenkor elszabadulnak az indulatok, de itt Martonvásáron április 7-én is egymás szemébe kell(ene) néznünk. Amikor a "helyi Fidesz"-t szidalmazod, akkor leginkább Farkas Erzsike képviselő-asszonyt, Szabó Tibor polgármester urat és engem szidalmazol. Pedig mást ígértél.

Igen, nem titok, hogy mi egymással beszéltünk sokszor, egyeztettünk az utóbbi időben is. Szerintem egy településen ez a normális. Örömmel járok el a nyugdíjas klubba is, mint a legfiatalabb tag. Tudod nagyon jól, hogy mennyire kedvelem azt a közösséget is. A "pártoskodás" szerintem a kampányra tartozik, azon kívül azonban csak a kisvárosunk és az itt élő emberek a fontosak!

Igen, megígérted azt, hogy a helyi jelölteket, egymás jelöltjeit, így mi Andrást, Ti pedig Zoltánt nem szidalmazzátok. Elfogadtam, hogy a Fideszt, mint országos pártot, annak vezetőit ostorozod, ez a véleményed. Bár szerintem ezt is érdemesebb a magasabb szinten politizálókra vagy a kommentelőkre hagyni. 

Tény, hogy Zoltán nekem néptáncoktatóm volt, az édesanyja itt él Martonvásáron, rengeteg szállal kötődik a településhez. Nem titok, hogy a Ti jelöltetekkel, Andrással is tegező viszonyba kerültem a múlt évben, szerintem ez a normális! 

Igen, megígértük egymásnak azt is, hogy egymás jelöltjeinek "fiatalkori bulizós fényképeivel", "magánéleti pillanataival" ti sem, így mi sem fogunk negatív kampányt folytatni. Láttam, már kikerült egy negatív szórólap Zoltánról. Én itt és most nem kívánom kommentálni, továbbra sem megyünk bele ebbe a játékba. Sőt, nem kezdem el Andrást ostorozni, hogy a kormányváltós szórólapján Martonvásárhely szerepelt. Én a pozitív kampányt támogatom. Beszéljenek az eredmények - kinek így, kinek úgy.

Remélem létezik határ, mert ígéretből könnyen hazugság lehet. A hazugságot pedig az emberi kapcsolatok nem bírják el.

További eredményes ellenzéki munkát kívánok!

Maradok tisztelettel:

Horváth Bálint

Álljon itt egy kép arról, amikor Tessely Zoltán melegítőket hozott ajándékba a martonvásári csapatnak. Nem propagáltuk, de most pozitív üzenetként felteszem. Hajrá Martonvásár!

Resize of DSC03443.JPG

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

illés kálmán 2014.04.05. 00:38:04

nem martoni születésü vagyok de úgy érzem
marton történetéhez a munkámmal tettem azért valamit és pár velem együtt dolgozó
embernek emlékeit gazdagitottam választásokról szólva ideje volt már tenni valamit hogy a település a fejlődés utjára lépjen , hogy lesznek hibák én azt mondom hogy lesznek , de ehez kijavtásához idő kell és nekünk az dolgunk most hogy ehez az idöt megadjuk
süti beállítások módosítása